Aeg tutvuda Anettega 😉

(Blogi tegime inglise keeles avalikuks 11.12.2019)

Mina olen Anette Baum, olen 21-aastane (sündinud 1998) arstitudeng. Suurema osa elust olen tegelenud rajaaerutamisega. Lasteaia viimasest aastast teise klassi lõpuni käisin rühmvõimlemise treeningutel. Teises klassis läksin ka muusikakooli klaverit õppima. Aerutamise juurde jõudsin treener Tiina Hodakovi kaudu, kes oli koolis minu kehalise kasvatuse õpetaja ja mind trenni kutsus. 

Teises klassis käisin aerutamistrennis kahel kuni kolmel korral nädalas ning suvevaheajal hakkasin koos vennaga trennis käima 2 korda päevas. Kuna mulle meeldis aerutamine, lõpetasin pärast teist klassi võimlemisega tegelemise, nii sain muusikakooli kõrvalt rohkem aerutamistreeningutel käia. Pärast 4 muusikakooli aastat lõpetasin ka klaveriõpingud. Kuuendast klassist alates hakkasin ka hommikuti enne kooli trenni tegema. 

Suvi 2010 Pärnu jõel, peale võistlust

16-aastasena (2014) võtsin esmakordselt osa raajaaerutamise Euroopa juunioride meistrivõistlustest, järgnesid samad võistlused 2015. ja 2016. aastal ning alla 23-aastaste maailmameistrivõistlused 2017. aastal. Parim tulemus Euroopa meistrivõistlustelt oli 14. koht 1000 meetri distantsil 2016. aastal olümpiadistantside (naistel 200 ja 500 meetrit) parimaks tulemuseks jäi 16. koht 200 meetris samal aastal. Aerutamisega tegeletud aastate jooksul olen Eesti täiskasvanute meistrivõistlustelt saanud 22 kulda ning erinevates vanusegruppides kokku 87 medalit. Mulle on paaril aastal antud Eesti parima tütarlaste süstaaerutaja ja Pärnu parima noorsportlase tiitel ning korra on mind nimetatud Eesti parimaks naisaerutajaks. 

Euroopa Juuniorite Meistrivõistlused Sprindis, 2016 Plovdiv, Bulgaaria

Olin alati tahtnud ka pikematel distantsidel võistelda, kuid mul polnud paadikaaslast ning piisavalt hakkamist ühesüstaga pikemaid võistlusi ette võtta, eriti arvestades asjaolu, et treenisin sprindidistantside jaoks ning pikast võistlusest korralik taastumine võtab palju aega. 2017. aastal otsis üks noor naine 100 kilomeetri pikkuseks Võhandu maratoniks paadikaaslast kahesesse süsta ning koos sõitmise pakkumise saamisel otsustasin osaleda. Järgmiseks aastaks olin kogunud piisavalt tahtmist ja julgust aerutamaks nädal enne Võhandu maratoni ühesüstaga 78 km pikkust Türi-Tori kiirlaskumist. Võhandu maratoni sõitsin kahese süstaga koos pikaaegse rajaaerutamise paadikaaslase Eve Külasaluga. 2019. aastal lisandusid võistlused Lindaga, kuid nendest on juttu varasemalt ja hiljem selles blogis.

Türi-Tori Kiirlaskumine, 2019

Linda: "Anette on üks tugevamaid naisi, keda ma tean... nii füüsilisel kui ka vaimsel tasandil. Temaga julgen ette võtta uued väljakutsed ilma kõhklusteta. Ta suudab näha positiivsust ka kõige keerulistemates olukordades. Aerutamine koos Anettega on puhas rõõm!" 😊

Comments

Popular posts from this blog

Ja aeg tutvuda Lindaga 😉

„What's coming, is coming ... but in full" - Võhandu Marathon 2020